Rabu, 07 Desember 2011

what if? this is my answer..



What if I give you my smile?
Are you gonna stay for a while?
Yes, I do..
ngeliat kamu senyum bikin aku makin nyaman, heey dan senyummu bahkan masih kebayang sampai sekarang..
jelas, mendamaikan..
:')

What if I put you in my dreams tonight?
Are you gonna stay until it’s bright?

pengen jagain kamu tidur, mengusap keningmu sampai kamu terlelap..
dan jadi orang pertama yang bangunin kamu diesok harinya..
bukannya lebih indah klo nggak cuma mimpi ya?
:3


What if I give you my story?
Are you gonna listen to me?
tentu saja sayaang, whenever u want me to.. aku pinjamkan telingaku, pun bahuku jika kau mau..
:)

What if I give you my heart?
Are we never gonna be apart?

I hope so...

Come on baby try harder
Come on baby light my fire
Come on baby be mine
‘Cause you’re the one I wanted to be
What if I do ignore you
Will you just walk away and cry?
Yeah, I did..
nangis bombay..
jangan ulangi lagi plis, diammu nyiksa banget buat aku..
:'(

What if I did disappoint you?
Are you gonna say goodbye?

Never!


What if I try to catch flying snitch?
Are you gonna come with me?
nggak usah repot2 ah, ada kamu aja udah cukup buat aku kok..
:3

What if I give you my song?
Are we gonna sing along?

yuuk..
*sodoringitar*

What if, if you leave me right here?
I’m right here and waiting for you..
I really dont wanna leave you..
please dont try it too..

Reaksi:

0 komentar:

Posting Komentar